A FŐGÁZ idén is a legkiemelkedőbb márkák között szerepel
Utolsó módosítás: 2015.11.26
       

Az ENKSZ Első Nemzeti Közműszolgáltató Zrt. szakmai irányítása alatt álló FŐGÁZ az egyetlen energetikai társaságként ünnepélyes keretek között vehette át a legjobb márkákat díjazó Superbrands és Business Superbrands elismeréseket 2015. november 25-én, szerdán a Budapest Music Centerben. A 21 tagú, független gazdasági, marketing és kommunikációs szakemberekből álló zsűri döntése alapján kiosztott elismerések is megerősítették, hogy a FŐGÁZ a dinamikusan fejlődő, vezető fogyasztói- és üzleti „szupermárkák” közé tartozik, amelyek megbízhatósága és elismertsége folyamatosan növekszik. Az idei Superbrands gálaesten Felkai György, az ENKSZ marketing és kommunikációs igazgatója vehette át a díjat. 

A FŐGÁZ az egyetlen Magyarországon működő gázszolgáltató, amely a Business Superbrands-, a MagyarBrands- és a Superbrands-díjakat is átvehette: hétszer került be az üzleti szektor legjobb márkái közé, ötször azon márkák sorába, amelyek hagyományaik, vállalatvezetésük, üzletpolitikájuk és ügyfeleik pozitív irányú visszajelzései alapján szorosan kötődnek hazánkhoz, és 2011 óta minden évben díjat érdemelt a fogyasztói piacon tanúsított kiemelkedő és színvonalas tevékenységéért is.

„A teljes körű lakossági tájékoztatásnak köszönhetően az ENKSZ Első Nemzeti Közműszolgáltató Zrt. szakmai irányítása alatt álló FŐGÁZ ismertsége erősödött, hiszen a társaság idehaza a legnagyobb gázszolgáltatóvá vált, jövőre Magyarország összes, mintegy 3,4 millió lakossági fogyasztóját már a FŐGÁZ látja el földgázzal. A FŐGÁZ új tulajdonosi struktúrájából adódóan kiemelt szempont lett a széles közvélemény transzparens tájékoztatása, amely az előző évek gyakorlatához képest jelentősen kibővítette a marketing és kommunikációs tevékenységet.”- mondta Felkai György, az ENKSZ Első Nemzeti Közműszolgáltató Zrt. marketing és kommunikációs igazgatója.

Magyarországon 2004-ben indult a nemzetközi Superbrands program, amelynek sikerét jelzi, hogy 2015-ben tizenegyedik alkalommal a legkiválóbb fogyasztói márkák, nyolcadik alkalommal pedig a legkiemelkedőbb üzleti márkák részesültek díjazásban. A Superbrands mára a nagyközönség számára is ismert védjegy és visszaigazolás a márka értékéről.