A FŐGÁZ ügyfélszolgálati irodái kiválóan megfeleltek
Utolsó módosítás: 2015.11.19
       

Az ENKSZ Első Nemzeti Közműszolgáltató Zrt. szakmai irányítása alatt álló FŐGÁZ-nál 2015 novemberében a Társaság központi, a budapesti Árkád Üzletközpontban lévő és a KÖKI Terminálban elérhető ügyfélszolgálati irodáiban tartott ellenőrzéseket a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal (MEKH), amelyen a hatodik MagyarBrands címét elnyerő, állami tulajdonú földgázszolgáltató kiválóan megfelelt. 

 

Az ellenőrzések során a MEKH munkatársai egyrészről próbavásárlás keretében tényleges ügyfélmegkeresést szimuláltak, amely folyamat minden részletére kiterjedően vizsgálták az előkészítő munkatársak (hostess) munkavégzését, fogyasztói hozzáállását, szakmai felkészültségét, munkakörét illetve közreműködésének hatását az ügyfélszolgálati színvonalmutatók teljesítésére. A vizsgálatok során a jogszabályoknak megfelelő működést állapítottak meg, hiányosságot, eltérést sehol nem tapasztaltak.

Az ellenőrzések során nagy hangsúlyt fektettek a hostessek elméleti és gyakorlati oktatásának illetve az ügyfélszolgálatok várakozási és ügyintézési idejének vizsgálatára, ezen felül az ellenőrzések időpontját megelőző napok ügyfélforgalmi adatait is elemezték. Másrészről az előre fizetős mérőkkel kapcsolatban végeztek ellenőrzést, ahol azt vizsgálták, hogy milyen feltöltési lehetőség van az irodákban, hogyan zajlik a feltöltés folyamata, illetve milyen szakmai segítséget és dokumentációt kapnak a feltöltésről az ügyfelek.

A hamarosan a teljes hazai lakosság földgázszolgáltatójaként működő FŐGÁZ április óta már az egész ország területére kiterjedő egyetemes szolgáltatási engedéllyel rendelkezik, amellyel párhuzamosan a Magyar Postával együttműködésben 132 új ügyfélszolgálati irodát nyitott, így már 294 helyen érhető el országszerte. Ezen felül a Társaság által idén októberben megvásárolt GDF SUEZ Energia Magyarország Zrt. fogyasztói számára további 47 ügyfélszolgálati iroda áll rendelkezésre, azonban folyamatosan új irodák nyílnak országszerte, annak érdekében, hogy az ügyintézési eljárás gyorsabb, hatékonyabb és egyszerűbb legyen a fogyasztók számára.

A nemzeti közműszolgáltatás részeként működő FŐGÁZ ügyfél-központú szolgáltatóként minden esetben, a fogyasztók érdekeit szem előtt tartva és a jogszabályi előírásoknak megfelelően végzi engedélyesi tevékenységét. Az elmúlt időszakban a FŐGÁZ Csoport több társaságánál végzett ellenőrzést a MEKH, amelyek során elmaradást sehol sem állapítottak meg, a társaságok felkészültsége példaértékű. Ezt igazolja az is, hogy a FŐGÁZ a napokban hatodik alkalommal nyerte el a hazai márkákat díjazó MagyarBrands címet az objektív cégadatok, a független szakemberekből álló bizottság döntése és az országos fogyasztói kutatás eredménye alapján.