Jól halad a hibás gázszámlák javítása  
Utolsó módosítás: 2016.03.01
       

A FŐGÁZ a Dél- és Közép-dunántúli megyékben működő nyolc új irodájában meghosszabbított nyitva tartással várja a fogyasztókat. A 2016. február 9. és február 23. között kiállított, a diktálós fogyasztókat érintő számlákban múlt héten felfedezett az E.ON-tól kapott hibás adatok miatt kialakult helyzet kezelése még zajlik. A márciusi diktált mérőállás - amennyiben az a diktálási időszakban érkezik - alapján készülő számla reklamáció nélkül is kiegyenlíti a túlszámlázást, de ettől függetlenül a szolgáltató mindenkinek biztosítja a korrekció lehetőségét.

A FŐGÁZ az E.ON-tól kapott javított adatok alapján azonnal megkezdte a 2016. február 9. és február 23. között kiállított, a diktálós fogyasztókat érintő számlák átvizsgálását. A korábbi szolgáltató elismerte felelősségét és együttműködik az új szolgáltatóval a probléma megoldásában. A legtöbb fogyasztó elfogadja, hogy a tényleges mérőállás diktálása eredményeként a következő számlában megtörténik a túlszámlázás jóváírása. Aki viszont azonnali korrekciót kér, annak a FŐGÁZ erre is biztosít lehetőséget. A gyorsabb ügyfélkezelés érdekében most hosszabb nyitva tartással várja a fogyasztókat a FŐGÁZ az érintett megyékben.


A FŐGÁZ online ügyfélszolgálata a nap 24 órájában önkiszolgáló ügyfélszolgálatot biztosít a felhasználók részére. Az online ügyfélszolgálatra történő regisztrációhoz az adatok megtalálhatók a számlán.


A FŐGÁZ minden ügyfélszolgálati csatornán felkészült a szokásosnál nagyobb ügyfélforgalom kiszolgálására, ennek érdekében a társaság lenti ügyfélszolgálati irodáin hosszabb nyitva tartással, hétfőn, kedden, csütörtökön és pénteken 08:00-17:00-ig, szerdán 10:00-20:00-ig várják a fogyasztókat. 2016. március 5-én, szombaton az irodák 8:00-14:00 között lesznek nyitva.

  • Pécs, Mária utca 3.
  • Székesfehérvár, Budai út 49-51.
  • Szekszárd, Széchenyi utca 55-57.
  • Veszprém, Budapest út 6.
  • Kaposvár, Teleki utca 15.
  • Zalaegerszeg, Kossuth Lajos utca 25-27.
  • Dunaújváros, Magyar út 11. (Park Center)
  • Nagykanizsa, Zrínyi Mikós utca 15.

A FŐGÁZ telefonos ügyfélszolgálata a napi több ezer telefonhívást kibővített létszámmal kezeli, a helyi tarifával hívható 06 40 474 474 telefonszámon 8:00-18:00 óra között, illetve csütörtökönként 8:00-20:00 között érhető el, érdemes azonban a délutáni időszakot választani, hiszen a megnövekedett ügyfélforgalom elsősorban a reggeli órákban jelentkezik, így elkerülhető az esetleges várakozás.