Az ENKSZ Észak-Dél Regionális Földgázszolgáltató Zrt. jól teljesített a fűtési szezonban
Utolsó módosítás: 2016.04.06
       

A nemzeti közműszolgáltatás részeként működő ENKSZ Észak-Dél Regionális Földgázszolgáltató Zrt. (ÉDRF) már egy sikeres tulajdonosváltást illetve 2016. január 1-jétől hatályos cégnév-változást tudhat maga mögött, amely folyamatokat követően az innovatív, egyszerű és gyors szolgáltatás további fejlesztésére fókuszál és vizsgálja az ÉDRF és a FŐGÁZ közötti további szinergia lehetőségeket. Azzal, hogy az ÉDRF a nemzeti közműszolgáltatás rendszerébe került, a fogyasztóit megtartja, ezért egyetemes szolgáltatási engedélyének megtartását kérte, amelyet a Magyar Energetikai és Közmű-szolgáltatási Hivatal engedélyezett.

 „A szolgáltató jól teljesített a fűtési szezonban. A fogyasztók gázszolgáltatásában nem volt fennakadás, az ellátás folyamatossága az egész időszak alatt biztosított volt. Bár az elmúlt tél is viszonylag enyhe volt, a lakosság országos átlagfogyasztása mintegy 10%-al nőtt a tavalyi fűtési szezonhoz képest, míg a 2015 évi teljes lakossági fogyasztás 760 millió m3 volt a társaságnál. A tulajdonosváltás óta eltelt időszakban a FŐGÁZ és az ÉDRF közötti kapcsolat kifejezetten eredményes. A kollégák megosztják egymással szakmai tudásukat, amely tapasztalatcsere a szolgáltatási színvonal és az ügyfélközpontú kiszolgálás fejlődésén is megmutatkozik.” – mondta Biczók András, az ENKSZ Észak-Dél Regionális Földgázszolgáltató Zrt. vezérigazgatója, a FŐGÁZ kereskedelmi vezérigazgató-helyettese.

Az ÉDRF szolgáltatási területén, hat megyében összesen 47 településen várja az ügyfeleket – ezáltal biztosítva a magas színvonalú szakmai ügyintézést és tájékoztatást azok számára is, akik a személyes kapcsolatot részesítik előnyben. A Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal által elvégzett Fogyasztói Elégedettségi Vizsgálaton az ügyfelek még az előző évhez képest is kedvezőbbnek értékelték az ÉDRF ügyfélbarát magatartását a társaság északi szolgáltatási területén.

A nemzeti közműszolgáltatási rendszer társaságai már megkezdték az ügyfélszolgálatok harmonizációját, amely már mérhető megtakarítást jelent. Ennek eredményeként a soproni ügyfélszolgálati irodában már megvalósult az integrációnak azon példaértékű fontos lépése, hogy az ottani kollégák mind a FŐGÁZ, mind az ÉDRF ügyintézési folyamatait elsajátították így mindkét társaság fogyasztóit ki tudják szolgálni. A társaság online ügyfélszolgálati oldalán keresztül a fogyasztók bárhol, bármikor, egyszerűen és kényelmesen tudnak ügyet intézni.

Az ÉDRF-nél a fogyasztóknak több féle módon van lehetőségük kiegyenlíteni számlájukat. Választhatják az online bankkártyás, egyedi átutalásos, Tesco csekkpont befizetéses, csoportos befizetési megbízásos, vagy postai csekken történő fizetési módokat. A társaság által kínált opciókon kívül biztosítja fogyasztói számára az ingyenes, környezetbarát elektronikus számla használatát, amely gyors és pontos, segítségével a fogyasztó e-mailben kap üzenetet a számla elkészültéről, így naprakészen nyomon követheti számlája tartalmát és fizetési határidejét.

A társaság továbbá olyan innovatív szolgáltatást is kínál felhasználóinak, mint a mobil applikáció, amellyel a fogyasztók a valós idejű mérőállást rögzíthetik, a folyószámla egyenlegüket tudják lekérdezni vagy GPS-en keresztül a társaság irodáiról információt kaphatnak.