A FŐGÁZ első helyen végzett a 2015-ös Fogyasztói Elégedettségi Vizsgálaton 
Utolsó módosítás: 2016.04.06
       

A nemzeti közmű-szolgáltatási rendszer részeként működő FŐGÁZ az összeelégedettség tekintetében első helyen végzett a szolgáltatók között a Fogyasztói Elégedettségi Vizsgálaton (FEV).

A 2015-ös komplex tulajdonváltás óta sokat dolgoztunk azon, hogy a nemzeti közműszolgáltatási rendszer keretein belül nyújtott földgázszolgáltatási tevékenységünk elnyerje a fogyasztók elégedettségét. Nagyon büszkék vagyunk a FŐGÁZ 2015-ös Fogyasztói Elégedettségi Vizsgálaton elért eredményére, azonban mindig tudunk fejlődni és mindig van mód arra, hogy jobbá váljunk, ezért ezt szem előtt tartva továbbra is fogyasztóink elvárásainak megfelelően végezzük jövőbeni szolgáltatási tevékenységünket.” - mondta Horváth Péter János, az ENKSZ Első Nemzeti Közműszolgáltató Zrt. elnök-vezérigazgatója, a FŐGÁZ Zrt. elnöke.

A vizsgálat eredményét 7200 háztartási fogyasztó mintegy 150 kérdésre adott válasza és véleménye alapján állapították meg, amellyel a FŐGÁZ a többi földgázszolgáltatót megelőzve, az iparági átlaghoz képest a legelső helyen végzett. A Társaság kiemelkedően teljesített az ügyfélszolgálati tevékenységekkel és a részszámla változtatással kapcsolatban. Annak ellenére, hogy a felmérés alapján a fogyasztók általában a reklamációkezeléssel kapcsolatban a legkritikusabbak, a FŐGÁZ fogyasztóinak csupán 6%-a kereste fel ebből az okból szolgáltatóját, sőt a megkérdezett reklamációt benyújtó fogyasztók külön kiemelték a FŐGÁZ reklamáció kezelési folyamatának és ügyfélszolgálati elérhetőségének hatékony és ügyfélközpontú működését.

Az ügyfélszolgálatot felkereső fogyasztók több mint háromnegyede már az első megkeresés alkalmával el tudta intézni az ügyet, amellyel a szolgáltatót megkereste. A kiemelkedő eredményeken kívül a FŐGÁZ fogyasztói ítélték a legjobbnak szolgáltatójuk weboldalát.

A Fogyasztói Elégedettségi Vizsgálatot a MEKH azért alakította ki, hogy a szolgáltató társaságok elé állított objektív követelmények szinkronban legyenek a szolgáltatást igénybe vevő fogyasztók elvárásaival és értékítéletével. Ennek eredményeként az engedélyesi tevékenységgel rendelkező társaságok már 20. alkalommal vesznek részt a FEV kutatásban.