Felkai György a legsikeresebb hazai marketingesek között
Utolsó módosítás: 2016.06.08
       

A magyar marketing szakemberek 50 legsikeresebb vezetője közé választották Felkai Györgyöt, a Nemzeti Közművek marketing és kommunikációs igazgatóját. A 21. pozíciót elért szakember szinte egyedüliként képviseli mind az energetikai, mind a nemzeti tulajdonú társaságokat a szűk elitben.


 

A Marketing&Media szaklap, együttműködve a Magyar Marketing Szövetséggel, független szakemberekből álló zsűrit hívott életre, amely idén első alkalommal készítette el a „Top 50 legsikeresebb hazai marketingvezető” rangsorát, ezen az ENKSZ Első Nemzeti Közműszolgáltató Zrt. marketing és kommunikációs igazgatóját az előkelő 21. pozícióba választották.

„Szakmai büszkeség azon néhány szakember közé kerülni, akit a média és marketing területén is a legjobbak közé sorolnak. Természetesen ehhez jó kollegák és kihívásokat jelentő feladatok is kellenek. Mindezekből kijut bőven. Ezt az elismerést a közös feladatok megvalósítása során maximálisan kamatoztatni szeretném”, mondta Felkai György, az ENKSZ Első Nemzeti Közműszolgáltató Zrt. marketing és kommunikációs igazgatója.

Mint azt Felkai György helyezése is mutatja, nem feltétlenül azok kerültek be a Top 50-be, akiknek a legnagyobb a hirdetési büdzséjük, sokat számít a hatékonyság és az adott szakemberek szakmai megítélése is, illetve, hogy hatással vannak a piaci változásokra. A mostani listán mindösszesen hét olyan személy van, köztük Felkai György, aki az elmúlt évek során a hazai médiaiparra gyakorolt hatása alapján szerepelt az 50 legbefolyásosabb média szakember között is.

Az ENKSZ Első Nemzeti Közműszolgáltató Zrt. a szakmai irányítása alá tartozó cégek, így például a FŐGÁZ, a FŐGÁZ Földgázelosztási Kft., az ENKSZ Észak-Dél Regionális Földgázszolgáltató Zrt., vagy a FŐGÁZ CNG Kft. marketing és kommunikációs tevékenységét egyaránt ellátja.