A FŐGÁZ fogyasztói elektronikusan is intézhetik a mérőátírást
Utolsó módosítás: 2016.07.19
       

A nemzeti közműszolgáltatási rendszer részeként működő FŐGÁZ Zrt. fogyasztói érdekeit és visszajelzéseit szem előtt tartva folyamatosan fejleszti szolgáltatásait annak érdekében, hogy azokat a földgázfelhasználók minél egyszerűbben és kényelmesebben tudják igénybe venni. A FŐGÁZ elektronikusan is lehetővé teszi a jelenleg mintegy másfél millió lakossági fogyasztója számára a gázmérő átírásának elindítását, amelyhez az ügyfélnek már nem kell személyesen felkeresni a társaság ügyfélszolgálati irodájának egyikét, hanem biztonságosan és gyorsan három különböző csatornán tudja elindítani a folyamatot.

Ha a földgáz-felhasználó személyében változás történik, ilyen például a költözés, akkor a beköltözőnek és kiköltözőnek egyaránt kötelessége, hogy erről 15 napon belül értesítse a szolgáltatót. A FŐGÁZ biztosítja a fogyasztók számára, hogy az átírási folyamatokat az online ügyfélszolgálaton vagy telefonos és írásos csatornákon el tudják indítani, amelyhez az átadó és az átvevő is elindíthatja az átírást és egyik félnek sem kell személyesen felkeresnie a társaságot.

Az átírás indításához a kiköltöző és beköltöző által is aláírt „Átadás-átvételi nyilatkozat” szükséges, amelyet a FŐGÁZ már szkennelt, elektronikus formában is elfogad. Mindezen túl maga az átírási folyamat is csupán néhány egyszerű lépésből áll, ezért otthonról gördülékenyen tudják elintézni a folyamatot. A FŐGÁZ számára a fogyasztók igényeinek való legmagasabb szintű megfelelés a legfontosabb feladat, ezért folyamatosan keresi az ügyfelek számára legelőnyösebb alternatívákat.

A fogyasztók számára már a FŐGÁZ saját E-gázszámla szolgáltatása is elérhető, amelynek segítségével a FŐGÁZ online ügyfélszolgálatán keresztül a fogyasztók számla-ügyintézése egyszerűbb és gyorsabb, hiszen internetes elérhetőség mellett bárhol, bármikor igényelni tudják az elektronikus számlát, illetve tételesen nyomon tudják követni azokat visszamenőlegesen is. A FŐGÁZ kényelmes online ügyfélszolgálatán keresztül a fogyasztók néhány kattintással, bárhol és bármikor ingyenesen, a hét minden napján 24 órában tudnak ügyet intézni, tehát a társaság rugalmasan a felhasználók számára megfelelő időpontban biztosít lehetőséget az adminisztrációs folyamatokra. Ezen kívül a FŐGÁZ-nál lehetőség van a biztonságos, készpénzmentes, online bankkártyával vagy csoportos beszedési megbízással történő fizetésre, ahogy a havi diktálást szükségtelenné tévő kiegyenlített részszámlázás igénybevételére is.