Közel félmillióan választották már az elektronikus ügyintézést a FŐGÁZ-nál 
Utolsó módosítás: 2016.10.13
       

Idén a FŐGÁZ Csoport ügyfelei az első háromnegyed évben több, mint 90 milliárd forintnyi értékben egyenlítették ki számlájukat készpénzmentes fizetési megoldásokkal, és közel félmillióan veszik igénybe az online ügyfélszolgálati oldalakat. A digitális csatornák egyre meghatározóbbak a diktálások és számlák kiegyenlítésének terén is, ezzel az e-tranzakciók értékének aránya közel 45%-os és tartósan növekszik.

A digitális csatornahasználat leginkább a mérőállás diktálás terén kiemelkedő, hiszen a fogyasztók 93%-a él ezzel a megoldással, míg mintegy 10%-uk választotta már a környezetbarát e-számla megoldások egyikét. Egyre többen részesítik előnyben a készpénzmentes fizetési megoldásokat, ezáltal emelkedett az átutalás, a bankkártyás fizetés, illetve csoportos beszedési megbízásos számlakiegyenlítések száma.

A saját E-gázszámla célja, hogy egyszerűsítse és meggyorsítsa a fogyasztók számla-ügyintézését, hiszen internetes elérhetőség mellett bárhol, bármikor igényelni tudják az elektronikus számlát, illetve tételesen nyomon tudják követni azokat visszamenőlegesen is. Az E-gázszámla igénylését követően a FŐGÁZ nyomtatott helyett elektronikus számlát készít, tehát nem kell többet a papíralapú számlával foglalkozni. A környezetbarát és a számlakezelést lényegesen egyszerűsítő elektronikus számlát az online ügyfélszolgálati oldalon lehet igényelni.

A FŐGÁZ Csoport a nyáron figyelemfelkeltő kampányt indított, amelynek eredményeként újabb többtízezer fogyasztó cserélte le papíralapú számláját. A környezetbarát elektronikus számlára váltással nem csak a környezet védelméhez, hanem a költségeik csökkentéséhez is hozzájárultak, hiszen az E-gázszámla megoldást választó, sorsolás alapján kiválasztott felhasználók visszanyerhetik egy átlagos havi gázszámlájuk összegét. A FŐGÁZ Csoport eddig milliós nagyságrendben írt jóvá számlát azok között, akik E-gázszámlára váltottak.

Az elektronikus számla mellett egyre népszerűbb az év elején megújult online ügyfélszolgálat használata is, amelyen keresztül a fogyasztók néhány kattintással, bárhol és bármikor ingyenesen, a hét minden napján 24 órában tudnak ügyet intézni. Így a földgázszolgáltató rugalmasan, a felhasználók számára megfelelő időpontban biztosít lehetőséget az adminisztrációs folyamatokra mellőzve a személyes ügyintézés időráfordítását.

Az elektronikus előrefizetős gázmérők (EFM) esetében a gázdíjak kifizetése nem utólag, hanem a kártyás telefonokhoz hasonlóan a fogyasztást megelőzően történik. A napokban a meglévő értékesítési pontokat további 112-vel bővítette a Társaság, hiszen postai fiókirodáin is lehetővé tette az EFM-kártyák egyenlegének feltöltését, ezzel a szolgáltatás a FŐGÁZ teljes fiókirodai hálózatát is beleértve országosan már több mint 1700 helyszínen érhető el.