A FŐGÁZ idén is a legelismertebb üzleti márkák között szerepel
Utolsó módosítás: 2016.12.05
       

Az ENKSZ Első Nemzeti Közműszolgáltató Zrt. irányítása alatt álló FŐGÁZ ünnepélyes keretek között vehette át a legjobb márkákat díjazó Business Superbrands elismerést 2016. novemberében a Budapest Music Centerben. A 21 tagú, független gazdasági, marketing és kommunikációs szakemberekből álló zsűri döntése alapján kiosztott elismerések is megerősítették, hogy a FŐGÁZ a dinamikusan fejlődő, vezető üzleti „szupermárkák” közé tartozik, amelyek megbízhatósága és elismertsége folyamatosan növekszik. Az idei Superbrands gálaesten Felkai György, az ENKSZ marketing és kommunikációs igazgatója vehette át a díjat. 

A FŐGÁZ az egyetlen Magyarországon működő gázszolgáltató, amely a Business Superbrands-, a MagyarBrands- és a Superbrands-díjakat is elnyerte: nyolcszor került be az üzleti szektor legjobb márkái közé, hatszor azon márkák sorába, amelyek hagyományaik, vállalatvezetésük, üzletpolitikájuk és ügyfeleik pozitív irányú visszajelzései alapján szorosan kötődnek hazánkhoz, illetve szintén ötször díjazták a fogyasztói piacon tanúsított kiemelkedő és színvonalas tevékenységéért.

„Az ENKSZ Első Nemzeti Közműszolgáltató Zrt. irányítása alatt álló FŐGÁZ ismertsége erősödött, hiszen a társaság a teljes hazai lakosság gázellátását biztosítja és mintegy 3,4 millió lakossági földgázfogyasztóról gondoskodik. A FŐGÁZ mint felelős földgázszolgáltató számára kiemelt szemponttá vált a széles közvélemény folyamatos tájékoztatása, amely az előző évek gyakorlatához képest jelentősen kibővítette a marketing és kommunikációs tevékenységet.”- mondta Felkai György, az ENKSZ Első Nemzeti Közműszolgáltató Zrt. marketing és kommunikációs igazgatója.

Magyarországon 2004-ben indult a nemzetközi Superbrands program, amelynek sikerét jelzi, hogy 2016-ben tizenkettedik alkalommal a legkiválóbb fogyasztói márkák, kilencedik alkalommal pedig a legkiemelkedőbb üzleti márkák részesültek díjazásban. A Superbrands mára a nagyközönség számára is ismert védjegy és visszaigazolás a márka értékéről.