A Nemzeti Közművek áramszolgáltatója egyszerűsített szolgáltatóváltási folyamatot biztosít a Magyar Telekomtól érkező ügyfelek számára
Utolsó módosítás: 2017.08.24
       

A Nemzeti Közművek áramszolgáltatója, az immár országosan működő DÉMÁSZ az egyéni szolgáltatóváltással csatlakozó ügyfelek mellett készen áll arra, hogy a Magyar Telekomtól érkező ügyfeleket is fogadja.

A villamosenergia-szolgáltatását október 31-e után beszüntető Telekomtól érkező ügyfelek egyszerűsített szolgáltatóváltás keretében csatlakozhatnak új szolgáltatójukhoz.

Azoknak, a most még Telekomos ügyfeleknek, akik a DÉMÁSZ-t választják, nincs további teendőjük. A szolgáltatóváltás automatikusan megtörténik, 2017. november 1-jétől pedig már a Nemzeti Közművek magas színvonalú szolgáltatásait vehetik igénybe az ország bármely pontján.

Közel 300 ügyfélszolgálati iroda áll már rendelkezésre, hogy a gáz- és áramszolgáltatással kapcsolatos ügyek intézése kényelmesen, egy helyen történhessen.

A DÉMÁSZ napi 24 órában hívható telefonos ügyfélszolgálata pedig egyedülálló az egyetemes áramszolgáltatók között - megérdemelten nyerte el a Kiváló Call Center Díjat.

Emellett további előnyöket biztosít az ügyfelek számára a Társaság számos, egyre bővülő körű kényelmi és biztonságot nyújtó szolgáltatása is.

Mindezekről, valamint a szolgáltatóváltásról a www.demasz.hu és a szolgaltatovaltas.demasz.hu/telekom oldalon talál bővebb információt.