Közös ügyfélszolgálaton intézhetik áram-és gázügyeiket a Nemzeti Közművek fogyasztói Hódmezővásárhelyen
Utolsó módosítás: 2017.09.08
       

Szeged, 2017.09.08. – A fogyasztók áram-és földgázszolgáltatással kapcsolatos ügyeiket ezentúl egy, közös ügyfélszolgálati irodában intézhetik Hódmezővásárhelyen, ugyanis a Nemzeti Közművek földgázszolgáltatójának és áramszolgáltatójának ügyfélszolgálata beköltözött a belvárosba.


Kóbor György, az NKM Nemzeti Közművek Zrt. elnök-vezérigazgatója tavasszal megállapodott Hódmezővásárhely vezetőivel, hogy együttműködnek a lakosság minőségi kiszolgálásában. Első lépésként, annak érdekében, hogy Hódmezővásárhelyen magas színvonalú legyen a közvilágítás, a DÉMÁSZ Zrt. saját forrásból, az önkormányzattal egyeztetve, több helyszínen végzett minőségjavító beruházást. A Hódmezővásárhelyi Önkormányzattal egyeztetett területen teljes felújítás történt.

"Mi, a Nemzeti Közműveknél azt szeretnénk, ha az itt élők és a települési önkormányzat vezetői is úgy éreznénk, mi nem csak gázt és áramot adunk, hanem valódi szolgáltatóként, magas szinten látjuk el ügyfeleinket. Hódmezővásárhelyen valósult meg az országban először, hogy a két szolgáltató már egy arculattal, a Nemzeti Közművek egységes márka alatt jelenik meg. Ezt még ebben az évben szeretnénk országszerte megvalósítani." - mondta az új iroda megnyitóján Kóbor György, a NKM Nemzeti Közművek Zrt. elnök-vezérigazgatója, a DÉMÁSZ vezérigazgatója.

Az önkormányzati vezetők és a Nemzeti Közművek elnök-vezérigazgatójának közös megállapodása fókuszában az állt, hogy minden tervezett változás a helyben élő ügyfelek érdekét szolgálja. Az ígéretnek megfelelően augusztus végén a Nemzeti Közművek ügyfélszolgálata a belvárosba, a Hódmezővásárhelyi Önkormányzat Lakosságszolgálati Irodájába, a Kossuth tér 1. szám alá költözött.

A Hódmezővásárhelyen működő Lakosságszolgálati Iroda koncepciójával könnyen tudott azonosulni a Nemzeti Közművek, hiszen a társaság számára is kiemelt cél, hogy az ügyfelek minél kényelmesebben, minél komplexebb megoldást kapjanak ügyeik intézése során.
A Lakosságszolgálati Iroda központi elhelyezkedése és a jó parkolási lehetőség a korábbinál gyorsabbá teszi a Nemzeti Közművekhez tartozó FŐGÁZ és DÉMÁSZ fogyasztói számára az ügyintézést. Az ügyfélszolgálat munkatársai a hét minden munkanapján megemelt létszámmal, a korábbi 3 pult helyett már 4 munkaállomásnál fogadják az ügyintézésre érkezőket.  

Az új, Hódmezővásárhely belvárosában működő irodában az ügyintézés teljes körű, a vásárhelyiek ügyfélhívóval ellátott, kényelmes ügyféltérben kaphatnak választ a földgáz-és villamosenergia-szolgáltatással kapcsolatos kérdéseikre, legyen szó szerződésről, számlázásról, csatlakozásról vagy teljesítménybővítésről. A Hódmezővásárhelyen és környékén élők kényelmét szolgálja az is, hogy ezután egy ingatlan adásvétel esetén az átírások egy helyen, gyorsan megtörténnek. A Nemzeti Közművek a földgázszolgáltatás után június 1-jétől az áramszolgáltatását is országosan elérhetővé tette további négy és félmillió ügyfél számára. A fogyasztók természetesen az új irodában is kezdeményezhetik a villamosenergia-szolgáltató váltást.  

A Nemzeti Közművek földgáz- és áramszolgáltatójának ügyfélszolgálatának nyitva tartási ideje a Kossuth tér 1. szám alatt:
Hétfő: 08:00-20:00
Kedd: 08:00-14:00
Szerda: 08:00-14:00
Csütörtök: 08:00-14:00
Péntek: 08:00-14:00